What follows is not a 20 sec video made to collect Likes. This is a short documentary, a short movie lovely made with the only aim of  bring our followers through what we experienced  during our awesome roadtrip in the paradise of MX in winter.

If you’re in hurry now, this is not the right moment to watch this video. You should find 10 minutes of your busy day to relax reliving our journey.

If you like it, show us some love and spread the voice.

Thank you mates out there, you’re awesome!

ITA: Quanto segue non è un video di 20 secondi fatto per acchiappare Like, ma un breve documentario, un mini-film realizzato con amore per rivivere con chi ci segue il nostro super viaggio nel paradiso del motocross invernale.

Se ora sei di fretta allora forse questo non è il momento ideale per questo video. Trova 10 minuti all’interno della tua giornata piena di sbatti e vivi con noi quel roadtrip. Facci sapere se ti è piaciuto e aiutaci a spargere la voce.

Grazie a voi la fuori, siete i numeri uno!